TWOJA PRZEGLĄDARKA JEST NIEAKTUALNA.

Wykryliśmy, że używasz nieaktualnej przeglądarki, przez co nasz serwis może dla Ciebie działać niepoprawnie. Zalecamy aktualizację lub przejście na inną przeglądarkę.

 

Katedra Maszyn, Napędów i Pomiarów Elektrycznych

Automatyka Napędu Elektrycznego - Zagadnienia Wybrane (ELR)

Prowadzący zajęcia:

Godziny zajęć w semestrze zimowym 2016/2017:

  • Czwartek, 11.15-13:00

Sala:

Tematy ćwiczeń

Nr Temat Prowadzący Materiały
1. Sprawy organizacyjne. Modelowanie podstawowych układów w środowisku Matlab-Simulink - powtórzenie. dr hab. inż. Mateusz Dybkowski, prof. uczelni
2. Badania symulacyjne kaskadowej struktury regulacji dla wybranego obiektu dynamicznego. Stosowanie różnych metod doboru parametrów regulatorów. Układy anti-windup. dr hab. inż. Mateusz Dybkowski, prof. uczelni
3. Badanie układów modulacji PWM, w tym modulatora wektorowego SVM dla falownika napięcia w układzie napędowym z silnikiem indukcyjnym. dr hab. inż. Mateusz Dybkowski, prof. uczelni
4. Badanie układu wektorowego sterowania silnikiem indukcyjnym - porównanie metody FOC i DTC. Część 1. dr hab. inż. Mateusz Dybkowski, prof. uczelni
5. Badanie układu wektorowego sterowania silnikiem indukcyjnym - porównanie metody FOC i DTC. Część 2. dr hab. inż. Mateusz Dybkowski, prof. uczelni
6. Badanie układu wektorowego sterowania przekształtnikiem sieciowym AC/DC oraz układu napędowego z silnikiem indukcyjnym zawierającym aktywny prostownik sterowany. dr hab. inż. Mateusz Dybkowski, prof. uczelni
7. Badanie bezczujnikowego napędu indukcyjnego z wybranymi estymatorami strumienia i prędkości wirnika. Część 1. dr hab. inż. Mateusz Dybkowski, prof. uczelni
8. Badanie bezczujnikowego napędu indukcyjnego z wybranymi estymatorami strumienia i prędkości wirnika. Część 2. dr hab. inż. Mateusz Dybkowski, prof. uczelni
9. Badanie adaptacyjnej struktury sterowania dla napędu z silnikiem prądu stałego. dr hab. inż. Mateusz Dybkowski, prof. uczelni
10. Badanie adaptacyjnej struktury sterowania dla napędu z silnikiem indukcyjnym. dr hab. inż. Grzegorz Tarchała, prof. uczelni
11. Badanie ślizgowych struktur sterowania napędem z silnikiem indukcyjnym. dr hab. inż. Grzegorz Tarchała, prof. uczelni

Instrukcja

Model symulacyjny

Zagadnienia do sprawozdania

12. Badanie struktur predykcyjnego sterowania napędem elektrycznym. dr hab. inż. Piotr Serkies, prof. uczelni
13. Badanie wybranych struktur dla napędów z połączeniem sprężystym – regulatory PI/PID. dr hab. inż. Piotr Serkies, prof. uczelni
14. Badanie wybranych struktur dla napędów z połączeniem sprężystym – regulator stanu dr hab. inż. Marcin Kamiński, prof. uczelni
15. Zaliczenie dr hab. inż. Marcin Kamiński, prof. uczelni
Politechnika Wrocławska © 2024

Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Więcej informacji: Polityka Prywatności Politechniki Wrocławskiej

Akceptuję